Pitää rikkoa haavekuva

Minun pitää rikkoa haavekuva ja sukeltaa pintaa syvemmälle.
Yrittää löytää jotain mitä en näe nyt.
Onko vastaus pelkojeni takana ja siksi halunnut uskotella itselleni
asioita toisin? Olenko sittenkin halunnut uskoa toisen valheilla 
rakentamaa kuvaa siksi että pelkään nähdä itsessäni jotain mikä on totta?
Miksi haluan olla yksin vaikka pelkään yksin olemista? 
Ehkä takerruin valheisiin siitä syystä etten tuntisi olevani yksin. 
Ajatus siitä että joku voisi rakastaa minua ja ajatus siitä että joku 
tahtoisi rakentaa elämää kanssani saivat minut unohtamaan sen 
että olen yksin. 
Haavekuva jonka näen on rakennettu valheilla, 
ehkä peittämään pelkoja joita en tahdo nähdä mutta joiden tiedän 
olevan olemassa. Minun pitää nähdä vielä syvemmälle, nähdä pelkojen 
taakse piiloutuneet syyt miksi pelkään. 
Ehkä sen jälkeen voisin ymmärtää itseäni paremmin 
ja voisin yrittää parantaa haavoja itsessäni. 
Minun pitää vain uskaltaa sukeltaa syvemmälle.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen