Myrkylliset käärmeet

Olenko niin kovasti halunnut hyväksentää 
ja rakkautta että olen kerta toisensa jälkeen
päästänyt liian lähelle myrkylliset käärmeet?
Olenko halunnut paikata tyhjyyttä niin paljon
että olen halunnut uskoa hyvään, 
kunnes olen huomannut minuun taas sattuvan?
Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.
Mitä se kertoo minusta, kun valitsen 
sokeana myrkkykäärmeet jotka saavat
kiedottua minut vangikseen?
Antanut satuttaa itseäni, uskoen valheisiin.
Mihin enää uskaltaa luottaa, kun liian kauan 
kuuntelee lauseita joita luullaan minun
haluavan kuulla?
Onko minulle koskaan sanottu aitoa 
Rakastan sinua lausetta?
Olenko ollut aidosti tärkeä, heille jotka niin ovat 
minulle vakuuttaneet?
Jokainen käärme joihin olen törmännyt, joiden 
myrkky on minuun vaikuttanut, on vienyt minulta 
palan pois. Rikkonut minusta jotain.
Silti olen pitänyt kiinni toivosta.
Toivosta joka sanoo: Jonakin päivänä....
Vaikka olen päässyt käärmeiden otteesta 
ja saanut haihdutettua myrkyt, luvannut itselleni: Ei enää.
Mikä saa minut valitsemaan, päästämään lähelle, uuden käärmeen 
joka on edellistä myrkyllisempi?



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen