Rakennettiin väärin

Ehkä minut rakennettiin väärin.
Siksi olen rikki.
Minulta puuttuu palasia,
jotka tekisivät minusta ehjemmän.

En tunne rakkautta vaikka tahtoisin
tulla rakastetuksi.
Olen kylmä koska
en saa sitä lämpöä jota tarvitsen.

Ehkä olen palasista koottu hauras
kokonaisuus
jonka vain pitää selviytyä,
niinäkin hetkinä kun tunnen
iskut ihollani.

Ehkä siksi pidän itseäni
väkisin koossa,
sillä en enää tahtoisi polvistua
nostelemaan palasia
joita minusta irtoaa pudoten maahan.

Ehkä en uskalla luottaa
niihin jotka yrittävät minua korjata.
Sillä onhan aikaisemmatkin saumat
pettäneet
hetkellä jolloin minun on 
aika jälleen kaatua.

Ehkä rakensin itseni väärin,
kun olen koonnut itseäni kasaan.

Ehkä olen valinnut vääriä palasia
joita väkisin olen laittanut kohtiin
joihin ne voisivat sopia.

Jos nyt hyppään ja rikon itseni,
saanko rakennettua itseni paremmaksi?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen