Tunti 24

Kerroit kuinka paljon minua rakastat,
yhteisestä elämästä ja siitä että tapahtui 
mitä tahansa olisit vierelläni.
Kului tunti, toinenkin
Laskeutui hiljaisuus.
Yritin rikkoa hiljaisuutta,
en tunne läheisyyttäsi.
Lisää tunteja väliin
ja etäisyys kasvaa.
En voi odottaa 
tuntien täyttyvän rakkaudella
vaikka niin minulle kerroit.
Jokainen hiljainen tunti
kadottaa jotakin hyvää.

Jäin silti odottamaan,
sylissäni antamasi toivo,
tuntia jolloin saapuisit luokseni.
En tiedä miksi piilouduit.
Annoit hiljaisten tuntien tulla väliin.
Mutta ne tunnit vei meidät 
kauemmas toisistamme.

Tunti 24, oli kylmä,
viimein odotus loppui
ja niin haihtui myös toivo.
Olit liian kauan poissa,
liian kauan hiljaa.
Älä etsi minua.
Älä anna äänesi kuulua tänne asti.
Anna minun kulkea tietä,
jolle minut ohjasit,
ilman sinua. 

Lupasit kulkea vierelläni,
mutta jätit minut 
kulkemaan yksin.
Seuraavat tunnit
jätän hyvästit sinulle.
Ja huomaan että 
tunneista syntyvä aika
oli pakko käydä läpi.
Sillä en voinut 
pysäyttää aikaa,
tuntiin jolloin näin
sinut viimeksi.
Aikaan jolloin olit
vielä luonani

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen