Tien risteys

 Tien risteys jossa pitää valita

kumpaan suuntaan jatkaa matkaa.

Kaikkea ei voi saada.

Mitkä asiat tekevät minusta

onnellisen?

Mitä minä tunnen ja

mitä minä haluan?

Vaikka tietäisin vastaukset

en osaa valita tietä.

En ole ennustaja

mutta tuntuu että löytäisin

etsimäni molemmista

suunnista ja tiedän

etten voi niitä samaan aikaan

kulkea.

Enkä voi toivoa teiden 

yhdistyvän, sillä se sokeuttaa

minua näkemästä sitä mitä

minulla on ja laittaa minut

haluamaan niitä asioita joita 

halusin löytää tieltä

jota en valitse.

Kommentit

  1. Mulla yhden biisin sanat tuntuu tällä hetkellä, yritän ymmärtää miestäni, tilanne on se että olen raskaana ja laskettu on kuukauden päästä ja hän ei tätä lasta halua.

    " En voi jäädä enkä lähtee pois, ku revitää eri suuntiin niin kumman käden amputois"
    "Sit ku maailma on nähty, sit mä voin jäädä"

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen