Nukkumasa


Jokaisella meistä on varmasti omat käsityksensä kuka on hän joka iltaisin saapuu luoksesi
ja tavallaan antaa sinulle riittävän levon sekä sopivat unet. Minulla se on Nukkumasa.
Minun ja Nukkumasan yhteistyö on aina ollut hyvä. Hän saapuu sovitusti ja antaa tarpeellisen määrän hyvälaatuista unihiekkaa. Saankin siksi nauttia mielenkiintoisista unimatkoista. Eräänä iltana Nukkumasan tilalle tulikin joku toinen, tuuraaja, sillä Nukkumasa jotain kumman syystä onkin toistaiseksi lomalla. Tämän tuuraajan kanssa yhteistyö ei näytä sujuvan. Hänen unihiekkansa on huonolaatuista, hän myöhästelee toistuvasti ja työnlaatu kokonaisuudessaan on huonoa. Nyt kärsin univajeesta. Saan liian vähän sitä huonolaatuista unihiekkaa jonka seurauksena olen väsynyt. Unimatkani ovat olleet sekavia ja häiritseviä, enkä tunne oloani yhtään levänneeksi. Olen yrittänyt tavoitella Nukkumasaa ja toivoisin hänen palaavan töihin, sillä kaipaan häntä. Toistaiseksi en ole saanut kaipaamaani vastausta mutta olen pyytänyt häntä palaavan luokseni mahdollisimman pian.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen