Älä täytä minua enempää valheilla




Haluan unohtaa antamasi lupaukset.
Niellä alas osan sanoista joita olen ennen sinulle sanonut,
mutta en tahtoisi enää sinulle ääneen sanoa.
Annan sinun liusua pois jos et tahdo enää olla osana elämääni.
Annan sinun pitää minusta kiinni, mutta omaksesi minua et saa.
Aikasi on kulkenut ohitsesi, mutta et tarttunut tilaisuuteesi oikealla tavalla.
Älä pyydä minua enää odottamaan,
 koska en voi enää jäädä paikoilleni.
En voi enää luvata sydäntäni, koska tyhjillä lupauksilla olet sen täyttänyt.
Vuodatan sydämeni tyhjäksi, jotta voin täyttää sen kullalla.
Älä täytä minua enempää valheilla, koska tahdon vielä luottaa sinuun.
Älä pyydä rakkauttani, koska tiedän ettet pysty sitä sydämeesi ottamaan.
Äläkä sano ääneen sanoja joita et tarkoita, koska ne eivät minua saa jäämään.
Jos olet valmis, saat etsiä minut, ellei se ole jo liian myöhäistä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen