Opittava luopumaan, päästämään irti



Minun on opittava luopumaan, päästämään irti ja uskaltamaan ottamaan kipu vastaan. Oppimaan hallitsemaan ajatuksia ja tunteita. Opittava päästämään irti oikeaan aikaan. Uskaltaa tippua alas, mutta uskaltaa tarttua kiinni ja luottaa siihen, että se josta pidän kiinni on tarpeeksi vahva pelastamaan minut. Silti osattava suojella itseään, mutta samalla luottaa. Annettava itselleen rohkeutta, jotta kipu pääsee pois. Annettava anteeksi sille joka kivun laittoi sydämeen, jossa se on kasvanut niin suureksi, että ei mahdu olemaan siellä enää. Päästämällä irti, saa vapauden aloittaa korjaamaan kivun tuottamia säröjä. Tunne, kuinka sydämeni ympärillä oleva puristus kovenee. Pelko kivusta, jonka tiedän satuttavan minua lisää, mutta se vapaus. Tuleeko vapauden mukana tyhjyys? Koska olen liian kauan elänyt sen kivun kanssa, ja olen tottunut kivun tuomaan painon tunteeseen. Miten jatkaa eteenpäin, unohtamatta sitä mistä sain kivun muistamalla samalla, että annoin anteeksi päästäkseni eroon kivusta?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen