Kuurona sanoillesi



Haluan olla kuuro sinun sanoillesi, sillä yrität satuttaa minua lupauksilla joita et aio pitää ja pieni osa minusta tahtoisi luottaa. Muuraan itseni sinulta jottei minuun sattuisi enempää. Olen tarpeeksi oppinut ja en voi jatkaa eteenpäin samalla tavalla. En voi syyttää sinua, olen vain pettynyt itseeni. Löysin itsestäni heikon kohdan jonka minun pitää suojata. Sydämeni on hauras mutta kivinen. Siellä on se pieni jalokivi jota yrität irroittaa ja se sattuu. Haluan pitää sen itselläni ja siksi minun on pakko piilottaa se, ettei se loistollaan houkuttele enempää varkaita jotka eivät sitä osaa arvostaa. En halua enää jakaa sitä mitä minusta on muokkautunut niistä palasista jotka olen työllä saanut kasaan. Haluan pitää itseäni koossa ilman, että joku minua yrittää musertaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen