Kuiskivat äänet



Päässäni kuiskivat äänet muistuttavat kuulemiani lauseita joita minulle ollaan sanottu vuosien varrella. Vaikka kuinka  yritän, en saa niitä vaikenemaan. Sen sijaan että tuntisin itseni voimakkaaksi, olen alkanut tuntemaan itseni rikkinäiseksi ja vialliseksi. Onko minulla mitään mahdollisuuksia korjaantua? Miten voittaa pelot, kun kohtaan niitä aina uudelleen? Ja vaikka kuinka yritän antaa anteeksi ne loukkaukset jotka ovat minua satuttaneet ja rikkoneet minua, palaavat äänet lauseineen tuoden takaisin sen pelon. Riitänkö tällaisena jollaiseksi olen muuttunut kun olen itseäni yrittänyt korjata ja hyväksytäänkö vikani joita minussa on, koska en pysty olemaan täydellinen? Uskallanko kohdata sen jonka lopputulosta en voi tietää. Peläten enemmän sitä kuinka paljon minuun mahdollisesti sattuisi kuin antaa edes se pieni onnellisen hetken tavoittaa itseni. Olisiko turvallisempaa luovuttaa kokeilematta kumman tulen saamaan, suuren kivun vai hetken onnen? Pääsenkö äänistä eroon jos vain kuljen hetki hetkeltä eteenpäin katsomaan mikä minua odottaa?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen