Minun on tehtävä



Minun on tehtävä se mikä tuntuu minusta hyvältä. Jos se tarkoittaa luopumista, silloin minun pitää luovuttaa. Vaikka se joka kerta tuntuukin vaikealta ja pelottavalta. En saa pelätä yksinäisyyttä ja jäädä sen takia paikkaan jossa oloni on huono ja ympärilläni on liikaa negatiivista painoa. Jos petyn kokoajan toisen antamiin sanoihin, on ne silloin vääriä. Minun on edettävä suuntaan joka tuntuu paremmalta. Vaikka luovuttaminen on tunne joka vahvasti painaa mielessäni. Minun on se hiljennettävä ja puskea edelleenkin tämä vaihe päättäväisesti läpi. Potkut, kolhut ja niiden mustelmat parantuvat ajallaan ja uskon siihen, että joskus helpottaa. En olekaan niin hukassa mitä luulin, vaan jatkan sen etsimistä mitä haluan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen