Juoksen



Kun mieleni seuraavan kerran sanoo minulle, että juokse, juoksen niin kauan kun on turvallista pysähtyä. Jotkut sanovat sen olevan pelkojen ylläpitämistä, minä sanon sen olevan itseni turvassa pitämistä. Miksi jäädä paikoilleen ja antaa jonkun satuttaa itseään? Olen jäänyt paikoilleni väärissä hetkissä ja itseni löytänyt maasta loukkaantuneena. Ennemmin pidän itseni liikkeellä, kuin jään liian pitkäksi aikaa paikoilleni. Jos haluaa juosta perässä ja koittaa saada minut kiinni, siitä vaan. Kun niin tapahtuu, katson kannattiko niin tehdä. Voi olla niinkin, että olen se joka iskee toisen maahan, enkä jää katsomaan vierestä, kun toinen yrittää sieltä nousta. Kun toinen lähtee karkuun, en jää perään katselemaan. Joskus jään miettimään, miksi juosta pelkojensa vuoksi, jos on tarttumassa toista kädestä ja haluavansa kävellä yhdessä eteenpäin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen