Odotustila


Aika menee ohi jos siihen ei tartu ja siihen pitää tarttua oikealla tavalla. Minua ei saa pyytää jäämään odottamaan, jos sydämeni täytetään tyhjillä lupauksilla. Tyhjennän sydämeni jos se on täytetty väärin, sillä haluan että sydämeni täytetään kullalla. Minua ei saa täyttää valheilla, koska haluan vielä luottaa. Minulta ei saa pyytää rakkautta jos tietää ettei pysty minua sydämeen ottamaan. Minulle ei saa sanoa ääneen sanoja jotka valheiksi paljastuu, sillä ne eivät saa minua jäämään. Kun aikasi on valmis minulle, minut saa etsiä. mutta toivo ettei ole liian myöhäistä.

Tyhjien sanojen kirous. Joka on vahvasti läsnä. Joka tulee vastaan useassa käänteessä. Vaikka kuinka toivoin että aika juoksisi ohitse, jäin antamaan uusia mahdollisuuksia. Odotustila on se mihin jämähdin ja vaikka yritän päästä eteenpäin, palaan odotustilaan ja huomaan olevani paikoillani.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen