Mielenkiintoinen ihminen



Olen löytänyt mielenkiintoisen ihmisen. Oikeastaan olemme tienneet toisemme aina, mutta nyt haluan tietää tästä toisesta enemmän. Haluan tietää mistä hän haaveilee, mitä hän haluaa. Vaikka tämä toinen on kulkenut vierelläni aina ja kokenut samoja asioita kanssani, sellainen kuin kiire on estänyt tutustumasta häneen paremmin. Päivän mittaan usein näen vilauksen tästä toisesta, mutta sen paremmin pysähtymättä sanomaan hänelle mitään, olen jatkanut kiireistä päivääni. Nyt haluan antaa hänelle pikkaisen aikaa jopa niinä kiireisinä päivinä. Tutustua häneen paremmin. Tämä toinen olen minä itse. Välillä unohtaa kuka minä olen ja unohtaa mitä itse haluaa. Pidä itsestäsi hyvää huolta ja pysähdy välillä kuuntelemaan itseäsi. Kun olet hyvä ystävä itsesi kanssa, voit paremmin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen