Valmis antamaan anteeksi



Nyt olen valmis antamaan anteeksi sille, joka antoi minulle kivun josta haluan eroon.
Olen valmis, ottamaan sen askeleen eteenpäin, vaikka olenkin vielä heikko.
Olen valmis, kohtaamaan pelkoni, vaikka tiedän joutuvani kulkemaan tyhjyyden läpi.
Olen valmis, unohtamaan kipuni jonka anteeksiannollani annan pois.
Olen valmis, luopumaan haaveista jotka ohjaavat minua väärään suuntaan.
Olen valmis, päästämään irti ihmisistä jotka teoillaan satuttavat liikaa.
Olen valmis, olemaan utelias mitä nurkan takana minua odottaa.
Olen valmis myös antamaan anteeksi itselleni, koska suljin silmäni ja en kuunnellut itseäni.
 Lupaan itselleni, että ensimmäinen askel pitää minut pystyssä, koska se askel on rohkeus ja voima. Se on lupaus paremmasta tulevaisuudesta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen