Rakkaus on raskas kannettava



Rakkaus on raskas kannettava ja ymmärrän niitä jotka eivät tahdo sitä kantaa. Rakkautta on niin erilaista. Millä tavalla rakastat? Millaista rakkautta itse pelkään? Ehkä en pelkää itse lausetta: Rakastan sinua, vaan pelkään sitä kuka sen sanoo ja miksi. Millä tavalla olen rakas tai tärkeä jollekin? Niin kauan kuin lause: Rakastan sinua, ei satuta minua, haluan ottaa sen vastaan. Olen vain törmännyt sanaan rakas jonka jälkeen sanoja on kadonnut viereltäni. Siksi olen oppinut varautumaan pahimpaan lauseista joista pitäisi tulla hyvä ja turvallinen olo. Ehkä siksi tulee vastaan tilanteita kun en tiedä juostakko karkuun vai ottaako riski. Tilanteita kun epäröin tartunko käteen joka tarjolla, tietämättä onko toinen tarkoituksella siinä vai onko toinen niitä jotka vetävät itsensä pois kun kerään sen rohkeuden ja uskallan ottaa sen riskin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kanssasi olen vahvempi

Eilisestä huomiseen